Obchodní podmínky kurzů, seminářů a školení

Obchodní podmínky Regionálního vzdělávacího a informačního střediska, příspěvkové organizace, na služby v oblasti veřejných kurzů, individuální výuky, seminářů a profesních školení.

1. Organizace

Příspěvková organizace Regionální vzdělávací a informační středisko, (dále jen „Organizace"), poskytuje služby v oblasti dalšího vzdělávání, přičemž tyto podmínky upravují smluvní vztah mezi Organizací a účastníkem vzdělávací akce (dále jen „kurzu") a jsou pro zúčastněné strany závazné. Cílem Organizace je poskytnout účastníkům co nejkvalitnější služby v oblasti vzdělávání.

2. Předmět plnění

2.1 Předmětem plnění je výuka kurzu vyhlášeném Organizací pro příslušné období na základě přihlášky (vyplněné a případně podepsané, pokud je přihláška v papírové podobě).

2.2 Předmětem plnění je individuální výuka kurzu vyhlášeném Organizací na základě přihlášky (vyplněné a případně podepsané, pokud je přihláška v papírové podobě).

a) Individuální výuka se vždy koná v prostorách budovy Organizace.
b) Termíny individuální výuky stanovuje Organizace po dohodě s lektorem a účastníkem kurzu.

3. Přihlášení do kurzu

Smluvní vztah mezi Organizací a účastníkem vzniká na základě vyplněné a případně podepsané přihlášky (papírová nebo internetová přihláška). Účastník může od přihlášení do kurzu odstoupit písemnou formou nebo formou emailu do uplynutí lhůty pro řádné zaplacení kurzovného uvedené v bodě 4. této smlouvy. Případ odstoupení od smlouvy po řádném zaplacení kurzovného je upraven v bodě 5. (Storno podmínky).

4. Platba

a) Cenu kurzu je možné hradit převodem na účet Organizace anebo v hotovosti u Organizace.

b) Cena celého kurzu je splatná nejpozději 5 pracovních dnů před zahájením výuky kurzu.

c) Číslo účtu Organizace je 194580321/0300, variabilní symbol platby je datum narození bez teček.

5. Storno podmínky

5.1 Podmínky pro stornování účasti v kurzu jsou následující:

a) Účast v kurzu je možné stornovat pouze písemnou formou nebo formou emailu (NE telefonicky).

b) Veškeré změny přihlášek a případná storna přijímáme POUZE e-mailem či poštou (tzn. písemně). Kurz nebo účast na kurzu je možné bezplatně stornovat (doručit oznámení) nejpozději 5 dnů před jeho konáním. Při pozdějším stornu objednatel uhradí 100 % částky za kurz, tzn. zaplacená částka se nevrátí. Je však možné za sebe poslat náhradníka a tuto skutečnost nejpozději 5 dní před zahájením kurzu nahlásit pořadateli.

c) Organizace si vyhrazuje právo na změnu v kurzech (změna místa konání, změna učebny, změna lektora, změna termínu, přesunutí, zrušení hodiny s její náhradou v jiný termín apod.) a zároveň si vyhrazuje právo na zrušení kurzu, případně jeho části.

d) Dojde-li ke změně v kurzu nebo k jeho zrušení, bude účastník neprodleně informován.

e) V případě zrušení kurzu nebo jeho části ze strany Organizace vzniká účastníkovi nárok na vrácení poměrné části uhrazeného kurzovného.

f) V případě vrácení části nebo celého kurzovného bude částka na základě požadavku účastníka převedena na jeho účet do 5 pracovních dnů.

g) Pokud se účastník nedostaví na kurz či akci, uhrazený poplatek se nevrací.
Pokud se účastník nemůže kurzu zúčastnit, může za sebe poslat náhradníka – tuto změnu akceptujeme i v den konání akce. Uhrazený poplatek je převeden na náhradníka.

5.2 Podmínky pro stornování účasti v individuálním kurzu jsou následující:

a) Účastník je oprávněn zrušit výukovou hodinu nejpozději do 12.00 hodin předcházejícího dne. V případě, že tak neučiní nebo se neomluví vůbec, výuka je považována za odučenou a účastník je povinen ji uhradit v plné výši, bez nároku na jakoukoli kompenzaci (finanční nebo náhradu výukové hodiny).

b) Organizace a lektor si vyhrazují právo na zrušení výukové hodiny v předem stanoveném termínu. V tomto případě bude účastníkovi nabídnut náhradní termín výuky.

6. Zmeškané hodiny

a) Za neúčast studenta na výuce neposkytuje Organizace žádnou finanční ani jinou kompenzaci.

7. Odstoupení od smlouvy

a) Organizace může z důvodu naplnění kapacity kurzu od smlouvy odstoupit. Přednost mají dříve platící účastníci. Dnem platby se rozumí datum připsání celé částky ceny kurzu na účet organizace. V případě úhrady ve stejný den mají přednost účastníci, kteří si kurz objednali dříve.

b) Organizace si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy uzavřené s účastníkem a zrušit bez náhrady účast účastníka v kurzu, a to v případě, že svým chováním ohrozí majetek nebo zdraví ostatních účastníků kurzu nebo zaměstnanců a lektorů Organizace nebo bude závažným způsobem narušovat průběh kurzu.

8. Změny podmínek

Veškeré změny v těchto obchodních podmínkách budou prováděny v písemné formě a se souhlasem zúčastněných stran.

9. Ochrana osobních údajů

a) Organizace, prohlašuje, že všechny účastníkem poskytnuté osobní údaje budou shromažďovány a zpracovány pouze pro účely poskytované služby v rámci Organizace, která se zavazuje nakládat s nimi v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb.

b) Účastník podáním přihlášky prohlašuje, že v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, souhlasí se zpracováním veškerých svých osobních údajů uvedených v přihlášce, které poskytl Organizaci, za účelem uzavření smluvního vztahu a pro marketingové účely Organizace.

Tyto obchodní podmínky jsou platné od 17. 5. 2024. Obchodní podmínky se vztahují na přihlášky přijaté po tomto datu.